Tommy Cafe - Nasza kawowa przygoda!

Tommy Cafe - Nasza kawowa przygoda!

Od 2002 roku importujemy kawy z całego świata. Wypróbowaliśmy tysiące gatunków, by wybrać dla Was te najlepsze. Nasza kawowa przygoda rozpoczęła się w Dżakarcie, stolicy Indonezji, od importu ziaren kawy. To tam po raz pierwszy spotkaliśmy się z niepowtarzalnym, oryginalnym aromatem kawy Kopi Luwak.

Co zrobiliśmy ?

Dedykowany projekt graficzny sklepu internetowego TommyCafe

Przy dużym asortymencie sklepu TommyCafe udało nam się stworzyć czytelną i intuicyjną szatę graficzną, która pozawala w szybki i prosty sposób dotrzeć produktu lub grupy produktów. Odpowiednio dobrana kolorystyka oraz prezentacja najważniejszych elementów sklepu sprawia, że pobyt na stronie sklepu z dużym prawdopodobieństwem kończy się udanym zakupem.

Sekcja banerów promujących wybrane produkty

Pomiędzy produktami z wybranych grup umieściliśmy strefę banerów ruchomych i statycznych tak aby administrator mógł w dowolny sposób promować wybrane produkty. Banery dzięki specjalnemu modułowi edytowane są w dobrowolny sposób przez administratora sklepu. W miejsce wybranego banera można umieścić gotową grafikę lub tekst z grafiką. Cała strefa jest edytowalna przez panel administracyjny.

Strona kategorii i prezentacja towarów

Czytelna prezentacja grupy produktów z zaawansowanym filtrowaniem przez dowolnie wybraną ilość cech i atrybutów była głównym założeniem przy tworzeniu sklepu. Pogrubiona nazwa, pojemność i waga produktu, ocena w postaci gwiazdek, a także możliwość dodania wybranego produktu do schowka lub porównywarki produktów tworzy wydajne i efektywne narzędzie. Dodatkowo po najechaniu kursorem na wybrany produkt następuje prezentacja kolejnego zdjęcia produktu. Wszystkie funkcje sprawiają, że Klient przeglądając ofertę sklepu TommyCafe. czuje się bardzo swobodnie i naturalnie.

Karta produktu TommyCafe. Tylko jeden krok od zakupu!

Oprócz podstawowych informacji na karcie produktu takich jak nazwa produktu, cena, cena promocyjna przygotowaliśmy specjalną strefę wyboru cech i atrybutów przypisanych do produktu. Wybór pojemności, wagi oraz grubości i stopnia mielenia ziaren każdego produktu. Parametry te zintegrowane są z filtrowaniem na stronie kategorii sklepu. Dzięki temu dotarcie do pożądanego produktu z każdego poziomu sklepu staje się wyjątkowo proste.

Opis produktu z cechami i atrybutami oraz prezentacja oferty w kolejnych strefach

Szczegółowy opis produktu, opcje wysyłki oraz komentarze do produktu umieszczone w oddzielnych zakładkach, które dopiero po kliknięciu rozwijają się tworzą czytelny układ. Pod strefą zakupową umieszczone zostały specjalne grupy produktów skojarzone z wybranym produktem.

Zintegrowany zewnętrzny blog TommyCafe z częścią sklepową

Dodatkowym narzędziem jakie przygotowaliśmy to integracja sklepu TommyCafe z zewnętrznym, istniejącym blogiem dzięki czemu następuje automatyczne wywołanie polecanych artykułów z bloga na stronie sklepu.

Utworzony
03.2018
Wersja Prestashop
1.6.1
Szablon
Responsive Web Design

Menu