Z każdym Klientem podpisywana jest umowa. Umowa zawiera spis wszystkich etapów prac jakie zostały ustalone z Klientem wraz z terminami ich wykonania.

Umowa zawiera spis wszystkich etapów prac ustalonych z Klientem wraz z terminami ich wykonania oraz zasady współpracy.

Przewidywany czas wykonania pełnego wdrożenia w standardzie to 30 dni roboczych. W przypadku realizacji rozbudowanych czas określany jest indywidualnie w zależności od zakresu prac.

Przebieg realizacji i czas realny wykonania realizacji w dużej mierze uzależniony jest od kontaktu z Klientem – jeśli przesyłamy do recenzji np. projekt graficzny sklepu to Klient zobowiązany jest do zapoznania się z nim w określonym umową terminie i przesłaniu swoich uwag lub akceptacji. Dzięki temu przebieg realizacji będzie szybki i bezproblemowy.

  1. Przesłanie wypełnionego przez Klienta pliku z pytaniami.
  2. Zapoznanie się z wytycznymi Klienta - przesłanie ostatecznej oferty cenowej do Klienta.
  3. Po akceptacji oferty cenowej przez Klienta podpisujemy umową na wykonanie usługi. Umowa zawiera m.in. spis etapów planowanych prac oraz terminy ich wykonania.
  4. Przesyłamy propozycję, makietę układu sklepu - prezentacja rozmieszczenia wszystkich elementów w sklepie.
  5. Po akceptacji makiety rozpoczynamy projektowanie docelowego szablonu graficznego.
  6. Po akceptacji szablonu graficznego rozpoczynamy wdrożenie go w system PrestaShop.
  7. Po ukończeniu wdrożenia przesyłamy link do roboczej, wdrożonej wersji sklepu wraz z danymi logowania do panelu administracyjnego. Otrzymują również Państwo w formie pliku .pdf opis zarządzania poszczególnymi elementami sklepu.
  8. Przeniesienie sklepu na serwer Klienta.

Preferowana forma kontaktu – e-mail, dzięki czemu pozostaje nam historia korespondencji (można do niej łatwo wrócić oraz odnieść się). Istnieje również możliwość stałego kontaktu telefonicznego.

Zgodnie z umową rozliczenie następuje etapowo – rachunek wystawiany jest po ukończeniu i zaakceptowaniu przez Klienta danego etapu umowy.

Po wykonaniu wdrożenia oferujemy Klientom stałą współpracę przy rozwoju i opiece nad sklepem.

Tak. Wykonujemy indywidualne szablony graficzne dla systemu PrestaShop według wcześniej ustalonych warunków z Klientem. W skład projektu mogą wejść następujące strony: strona główna, strona kategorii, strona produktu, strona kontaktu, strona artykułu cms, strona koszyka.

Tak. Wykonujemy wdrożenia szablonów graficznych przesłanych przez Klienta. W pierwszej kolejności zapoznajemy się z takim szablonem, określamy zakres prac - po akceptacji przez Klienta rozpoczynamy wdrożenie.

Tak. Wykonujemy modyfikacje istniejących już sklepów - w tym celu prosimy o przesłanie listy zmian jakie chce dokonać Klient.

Tak. Tworzony przez nas sklep powstaje w oparciu o wytyczne Klienta, dotyczy to również szablonu graficznego sklepu - to Klient decyduje o kształcie swojego sklepu: kolorystyce, układzie - my podpowiadamy i sugerujemy najlepsze rozwiązania, tak aby ostateczny wygląd sklepu był wypadkową pomysłu Klienta i naszych uwag, sugestii.

Tak, wszystkie wdrażane projekty wykonywane są w wersji responsywnej, dzięki której sklep rozpoznaje urządzenie na jakim jest przeglądany i odpowiednio dopasowuje swój wygląd.

Tak. Tworzony przez nas sklep powstaje w oparciu o wytyczne Klienta, dotyczy to również szablonu graficznego sklepu - to Klient decyduje o kształcie swojego sklepu: kolorystyce, układzie - my podpowiadamy i sugerujemy najlepsze rozwiązania, tak aby ostateczny wygląd sklepu był wypadkową pomysłu Klienta i naszych uwag, sugestii.

Tak. Po ukończeniu wdrożenia w dowolnym momencie pracy sklepu będzie można go rozwijać i rozbudowywać o nowe funkcjonalności, moduły oraz modyfikować graficznie.

Tak. Po ukończeniu wdrożenia przesyłamy w formie pliku PDF opis zarządzania poszczególnymi elementami sklepu oraz służymy pomocą w nauce obsługi systemu.

Po wykonaniu i rozliczeniu wszystkich prac sklep przechodzi na własność Klienta w zakresie zaprojektowanej grafiki oraz wykonanych przez nas prac dodatkowych z wyłączeniem samego silnika PrestaShop, który jest na licencji opensource.

Jeśli w obecnym systemie istnieje bezpośredni dostęp do bazy danych to najczęściej da się wykonać import takich danych jak: kategorie, produkty, klienci, zamówienia. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie - dopiero po zapoznaniu się z danymi określamy ostatecznie możliwości takiego importu.

W zależności od ustaleń i potrzeb Klienta nowy sklep może posiadać stary szablon lub otrzymać zupełnie nową szatę graficzną.

Przeniesienie sklepu na system PrestaShop nie grozi utratą takiej pozycji - wykonywane przez nas przeniesienie zmienia strukturę linków jednak ustawione jest przekierowanie 301, które rozpoznaje stary link i wykonuje przekierowanie na nowy. Jeśli Klient sklepu trafi np. na link dowolnego produktu czy kategorii to po kliknięciu w niego przejdzie na odpowiednią stronę tego produktu lub kategorii w nowym sklepie - google "podmieni" stare linki na nowe w swojej bazie.

Nie. Przeniesienie sklepu nie powoduje przerwy w działaniu sklepu. Wszystkie prace są wykonywane na naszym serwerze pod roboczą domeną, a dopiero po wykonaniu i sprawdzeniu wszystkiego sklep przenoszony jest na serwer docelowy Klienta. Przeniesiony przez nas sklep pozwala na zarządzanie wszystkimi elementami znajdującymi się na stronie sklepu z poziomu panelu administracyjnego. Dotyczy to wszelkich treści dodatkowych (budujących szablon), linków, banerów, sliderów.

Aktualizacja systemu PrestaShop może zostać wykonana z dowolnej, starszej wersji systemu. W pierwszej kolejności sprawdzana jest wersja systemu Prestashop na jakiej wykonany jest sklep Klienta. Jeśli wersja systemu jest z rodziny: 1.1x, 1.2x, 1.3x, 1.4x, 1,5x, 1.6x to aktualizacja przebiega na dwóch płaszczyznach: aktualizacja bazy danych oraz wdrożenie szablonu graficznego - w przypadku zmiany szablonu graficznego  w pierwszej kolejności następuję jego zaprojektowanie pod ustalone z Klientem wytyczne, a następnie wdrożenie w zaktualizowany system. Wdrożony szablon wykonany jest w wersji responsywnej.

Aktualizacja systemu PrestaShop nie wymaga przerwy w jego działaniu. Wszystkie prace wykonywane są na zewnętrznym serwerze oraz określonej i znanej Klientowi subdomenie. Po wykonaniu i zweryfikowaniu przez Klienta aktualizacji sklep przenoszony jest na docelowy serwer i zamieniany ze starą wersją sklepu.

Aktualizacja bazy danych sklepu Klienta pozwala na przeniesienie wszystkich danych ze starego sklepu do najnowszej wersji systemu Prestashop: kategorie, produkty, Klienci, zamówienia, ustawienia itd. Bazę taką wgrywamy do czystego, w najnowszej wersji systemu Prestashop - sklep taki posiada jednak standardowy szablon graficzny Prestashop.

Tak, wszystkie konta Klientów wraz z adresami, historią zamówień oraz hasłami zostaną przeniesione do najnowszej wersji PrestaShop.

Czas trwania aktualizacji systemu PrestaShop zależy od zakresu prac jaki jest ustalany indywidualnie z Klientem. Na czas trwania wpływ mają takie elementy jak szablon graficzny sklepu czy dodatkowe funkcjonalności. Podczas wykonywania prac obecny sklep Klienta działania bez potrzeby włączania przerwy technicznej.

Aktualizacja nie grozi utratą takiej pozycji - struktura linków w sklepie, wszystkie dane pozostają bez zmian. Wyszukiwarki, w tym google nie odnotowują w tym zakresie żadnych zmian.

Aktualizacja systemu do najnowszej wersji niesie za sobą wiele korzyści. Otrzymują Państwo najnowszą wersję systemu z wszystkimi modułami, która jest w pełni responsywna (szablon graficzny idealnie dopasowuje się do urządzeń mobilnych, tabletów). Jest to zaletą jeśli chodzi o odbiór sklepu przez Klientów (coraz więcej osób dokonuje zakupów za pomocą urządzeń mobilnych), a wersja responsywna w znaczący sposób to ułatwia. Również wyszukiwarka google sklepy posiadające wersję responwyną uznaje za bardziej atrakcyjne, a tym samym są one lepiej pozycjonowane. Dodatkowo zwiększają Państwo bezpieczeństwo swojego sklepu - najnowsze wersje systemu Prestashop posiadają najlepsze zabezpieczenia. Dzięki aktualizacji o wiele prostszy jest również rozwój sklepu o nowe moduły, które powstają głównie do tej wersji.

Tak. Budowa systemu PrestaShop pozwala na pełne zarządzanie Seo każdej ze stron co pozwala na uzyskanie bardzo dobrych wyników z pozycjonowaniu. Firmy pozycjonujące znają system PrestaShop i bardzo chętnie  zajmują się ich pozycjonowaniem. Elastyczność PrestaShop pozwala również na wprowadzanie dowolnych modyfikacji, które mają na celu podnieść wyniki pozycjonowania danego sklepu.

Tak. Rynek bogaty jest w wiele rozwiązań i modułów ułatwiających pozycjonowanie sklepu PrestaShop. Zakup dowolnych modułów czy rozwiązań nie niesie za sobą dużych nakładów finansowych.

Tak. System PrestaShop wyposażony jest w moduły do ustawienia połączenia między sklepem na wybranym kontem Google (google analytics) oraz moduł generowania mapy strony dla Google. Dodatkowo rynek oferuje bardzo dużo dodatkowych rozwiązań, modułów integrujących wiele usług Google ze sklepem PrestaShop.

Nie. Nie oferujemy usług z zakresu pozycjonowania, wykonujemy natomiast modyfikacje zlecone nam przez Klienta pod wytyczne firm pozycjonujących.

Oprogramowanie sklepu internetowego PrestaShop oferuje domyślnie ponad 310 zaawansowanych funkcji, dzięki którym będziesz mógł w skuteczny sposób zarządzać swoim e-biznesem.
Dopasowana do indywidualnych potrzeb funkcjonalność sklepu zapewni wygodę obsługi Klientów zarówno w małym jak i średnim sklepie, natomiast wersja rozszerzona o moduły dodatkowe zapewni wygodną obsługę dużych, bardzo rozbudowanych sklepów internetowych jak i portali handlowych.

Wyjątkowa łatwość i intuicyjność w zarządzaniu sprawi iż sklep internetowy PrestaShop stanie się głównym sposobem sprzedaży Twoich towarów

Tworząc sklep internetowy w oparciu o system PrestaShop otrzymują Państwo stały, darmowy rozwój sklepu. System posiada ponad 310 wbudowanych funkcjonalności, dzięki którym wdrożony sklep będzie profesjonalnym i konkurencyjnym narzędziem do prowadzenia e-biznesu i odnoszenia w nim sukcesów. Otwartość kodu PrestaShop nie powoduje "przywiązania" państwa do korzystania z usług jednej firmy - w przypadku systemów autorskich "skazani" są państwa na współpracę tylko z jedną firmą co może mieć kluczowy i bardzo często negatywny wpływ na rozwój sklepu.

System PrestaShop pozwoli Ci na stały rozwój sklepu o nowe funkcjonalności, moduły czy integracje. W dowolnym momencie działania sklepu będziesz mógł rozbudować swój sklep korzystając z naszego wsparcia. Ogromnym atutem systemu PrestaShop jest również niezależność od jednego wykonawcy - w przypadku systemów autorskich cały rozwój sklepu zależeć będzie od autora systemu co może przekładać się na wysokie koszty rozwoju i obsługi sklepu

Tak. W naszej ponad 9-cio letniej działalności nie odnotowaliśmy ani jednego włamania do systemu PrestaShop wynikającego z jego budowy.

Tak. W panelu administracyjnym systemu PrestaShop możemy generować kopię zapasowe bazy danych sklepu. Można również wykonywać takie kopie bezpośrednio na swoim serwerze - większość firm hostingowych udostępnia taką opcję.

Zalecamy ciągłą aktualizację systemu co w znaczący sposób podnosi bezpieczeństwo systemu.

Tak. System PrestaShop zbudowany jest z myślą wykorzystywania certyfikatów SSL, który uruchamia się jednym "kliknięciem" w panelu administracyjnym. Aby Państwa system mógł posiadać taki certyfikat musi on zostać wykupiony i zainstalowany na serwerze. Posiadanie certyfikatu SSL podnosi bezpieczeństwo i buduje zaufanie u naszych Klientów. Obecnie certyfikat SSL ma wpływ na ocenę naszego sklepu przez wyszukiwarki, np. Google, a tym samym na wyniki pozycjonowania.

System PrestaShop można zintegrować z większością firm oferujących płatności online: Payu, Przelewy24.pl, Paypal, Tpay, Dotpay, eCard.

System PrestaShop można zintegrować z wieloma systemami magazynowo-księgowymi dostępnymi na rynku, m.in. Subiekt, Wf-Mag, Optima, Wfirma, Comarch. Na bieżąco powstają również integracje do kolejnych firm.

Lista hurtowni z jakimi można zintegrować system PrestaShop znajduje się pod tym linkiem:  kliknij aby zobaczyć. Jeśli są Państwo zainteresowani integracją hurtowni której nie ma na liście prosimy o kontakt - ustalimy możliwości oraz szczegóły działania takiej integracji.

Prowadzenie sklepu internetowego to stałe poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży. Jednym z nich są aukcje internetowe, a najpopularniejszym serwisem jest Allegro. Dzięki modułowi integracji serwisu Allegro z sklepem internetowym PrestaShop w dowolnym momencie będziesz mógł prezentować wybrane produkty ze sklepu internetowego w serwisie Allegro. Wielu sprzedawców tą formę sprzedaży traktuje jako promocję swojego sklepu internetowego. Dzięki dwukierunkowej integracji Prestashop z Allegro wystawianie aukcji jeszcze nigdy nie było takie proste.

Tak. System PrestaShop to bardzo elastyczne oprogramowanie, które można rozwijać i rozbudowywać o nowe funkcjonalności na każdym etapie jego działania. Budowa modułowa systemu pozwala na modyfikację lub poszerzanie o nowe funkcjonalności wszystkich elementów w sklepie.