Pozostałe narzędzia statystyczne w PrestaShop
Oprogramowanie Statystyki przedstawiające z jakich przeglądarek korzystają Klienci sklepu oraz jakich systemów operacyjnych i pluginów używają podczas wizyty w sklepie. Narzędzie to pozwala kontrolować poprawność sklepu dla wyżej wymienionych parametrów i reagować na ewentualne błędy. Możliwość określenia przedziału czasowego dla statystyk.
Najlepsze bony rabatowe Zestawienie najlepszych bonów rabatowych przedstawiające następujące dane: nazwę bonu, sprzedaż oraz ilość użytych. Analiza bonów może ułatwić nam przy tworzeniu kolejnych upustów dla Klientów.
Google Analitycs Oprogramowanie sklepu internetowego PrestaShop umożliwia integrację sklepu z Google Analytics - rozwiązaniem dla firm w zakresie analityki sieciowej zapewniające dokładny wgląd w ruch w witrynie oraz skuteczność działań marketingowych. Zaawansowane, elastyczne i łatwe w użyciu funkcje umożliwiają przeglądanie i analizowanie danych na temat ruchu w całkowicie nowy sposób. Dzięki Google Analytics możesz tworzyć bardziej precyzyjnie kierowane reklamy, wzmocnić inicjatywy marketingowe i projektować witryny internetowe generujące więcej konwersji.
Najlepsi dostawcy Zestawienie najlepszych dostawców w sklepie. Zestawienie ilości sprzedanych produktów dla danego dostawcy oraz wartości sprzedaży.
Newsletter Zestawienie przedstawiające ilość zapisanych osób do newslettera z podziałem na Klientów oraz Gości sklepu.
Statystyki katalogu Moduł statystyk PrestaShop prezentujący wiele parametrów sprzedaży oraz poruszanie się Klientów i Gości po stronach sklepu takich jak: produkty dostępne, średnia cena (cena bazowa), wyświetlono stron produktu, produkty kupione, średnia liczba oglądanych stron, średnia liczba zakupów, ilość dostępnych zdjęć, średnia liczba zdjęć, produkty nigdy nie oglądane, produkty nigdy nie zakupione Możliwość przeglądania tych parametrów dla wybranych kategorii. Zestawienie nie zakupionych produktów.
Strony nie odnaleziono Narzędzie pokazujące adresy nie znalezionych stron przez naszych Klientów. Możliwość ustawienia przekierowania na stronę opisującą błąd.
Wyszukiwarka sklepu Narzędzie pozwalające zapoznać się z listą wyszukiwanych przez Klientów i Gości słów kluczowych w wyszukiwarce sklepowej. Dzięki temu modułowi w łatwy sposób dostosujesz swoje produkty pod kątem wyników wyszukiwania w Twoim sklepie internetowym.
Rozkład sposobu dostawy Zestawienie pozwalająca na zapoznanie się z procentowym udziałem dostawców przy realizacji zamówień z podziałem na statusy zamówień.
Google Adsense Kolejny moduł PrestaShop umożliwiający integracje sklepu z Google AdSense – systemu wymiany reklam. Dla treści automatycznie indeksuje treść stron witryny i wyświetla reklamy (można wybrać zarówno reklamy tekstowe, jak i graficzne) dopasowane do witryny i jej zawartości tak precyzyjnie, że użytkownicy będą z nich bardzo zadowoleni.