+48 603 657 288 | Szybka wycena Umów się na rozmowę

PrestaShop
Menu
PrestaShop - sklepy internetowe
  • Usługi
    • Wdrożenie sklepu PrestaShop (B2C / B2B)
    • Migarcja na PrestaShop 8
    • Doradztwo e-commerce
    • Audyt e-commerce
    • Zewnętrzny E-commerce Manager
  • PrestaShop
    • Dlaczego PrestaShop
    • Zarządzanie sklepem internetowym
    • Przewoźnicy i płatności
    • Zaawansowane filtrowanie
    • Raporty i statystyki
    • Marketing promocje seo
    • Multistore
  • Integracje
    • Porównywarki cenowe
    • Płatności online
    • Integracje z hurtowniami
    • Programy magazynowe
    • Integracja z Allegro
    • Firmy kurierskie
  • Realizacje
  • Demo sklepu
  • O nas
  • Kontakt
  • Umów się na rozmowę

Pierwsze kroki

Jeśli chcą Państwo rozpocząć swoją przygodę z e-biznesem i stworzyć skuteczny sklep internetowy to prosimy o zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi prowadzenia e-biznesu.

Rozpoczęcie planowania sklepu internetowego

  1. Od czego rozpocząć planowanie sklepu internetowego ?

    Najważniejszy jest dobry pomysł i konsekwentne dążenie do jego realizacji. Od strony technicznej istotnymi elementami są:

    • sprawdzony dostawca usług hostingowych u którego wykupimy serwer sklepowy (wirtualny dysk na którym zainstalowane jest oprogramowanie sklepowe),
    • domena, czyli adres internetowy pod którym będzie widoczny sklep,
    • firmy, która w profesjonalny i kompleksowy sposób wdroży sklep internetowy,
    • Przy wyborze firmy wdrażającej sklepy internetowe warto zwrócić uwagę na to czy firma taka przewiduje stały rozwój oprogramowania, poszerzanie jego funkcjonalności. Informacja taka daje szanse na ciągły rozwój sklepu, rozbudowę jego funkcjonalności do potrzeb zmieniającego się rynku.
  2. Jaki adres – domenę wybrać dla swojego sklepu?

    Idealnym rozwiązaniem jest posiadanie domeny/domen zawierających słowa kluczowe danej branży. Dla przykładu: idealną dla perfumerii jest perfumeria.pl Posiadanie kilku domen przynosi dodatkowe korzyści. Każda z nich może być w indywidualny sposób reklamowana i wypozycjonowania w wyszukiwarkach co z pewnością podniesie sprzedaż. Warto również posiadać domenę związaną z nazwą sklepu lub firmy.

  3. Jak wypromować sklep w sieci ?

    Aby sklep internetowy mógł przynosić zakładane zyski, należy go w odpowiedni sposób wypromować. Do dwóch najważniejszych działań reklamowych należy:

    • indeksacja – pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach internetowych,
    • zamieszczenie reklamy sklepu w popularnych portalach i serwisach tematycznych.
  4. Czy mogę przetestować demo sklepu?

    Tak, oczywiście. W tym przypadku należy skorzystać z zakładki DEMO SKLEPU, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi na podanego e-maila otrzymają Państwo zaktywowane demo sklepu.

Najczęstsze pytania Klientów dotyczące planowania sklepu internetowego:

Czy chcąc prowadzić własny sklep internetowy muszę posiadać wiedzę informatyczną?

Oczywiście, że nie. Do skutecznego prowadzenia sklepu wystarczy komputer biurowy ze stałym dostępem do Internetu (nawet stosunkowo wolnym). Całą obsługą techniczną i zapewnieniem infrastruktury potrzebnej do funkcjonowania sklepu zajmujemy się my.

Czy założenie sklepu internetowego może być dobrym biznesem?

Oczywiście, że e-sklep może być dobrym biznesem. Niemniej, wymaga to spełnienia kilku warunków: przemyślany pomysł i biznes plan, sprawdzony wykonawca wdrożenia sklepu z pewnym zapleczem technicznym, obsługa Klientów oraz promocja sklepu w sieci.

Czy mogę założyć sklep internetowy nie posiadając sklepu stacjonarnego?

Tak - wymaga to jednak dobrego planu w zakresie magazynu produktów. Jeśli będę współpracować Państwo z wieloma hurtownikami, dostawcami to najważniejszym elementem tej współpracy będzie czas dostaw - tak aby realizacja zamówień w Państwa sklepie była jak najsprawniejsza.

Kontakt z e-Presta.pl

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu z nami.

Zapraszamy do kontaktu

Porozmawiajmy o Twoim projekcie!

Podczas bezpłatnej konsultacji przeanalizujemy Państwa pomysł i zaproponujemy wstępną strategię działania dopasowaną do Państwa celów i możliwości PrestaShop.

biuro@e-presta.pl
Czekamy na Twoją wiadomość!
+48 603 657 288
Czekamy na Twój telefon!

Demo sklepu PrestaShop

Zobacz demo naszego sklepu PrestaShop v 8

Otwórz sklep PrestaShop

Im szybciej rozpoczniesz tym szybciej odniesiesz sukces.

otwórz

 

Kontakt z nami

Pracujemy od Poniedziałku do Piątku
w godzinach: od 8.00 do 16.00
telefon: +48 603 657 288
e-mail: biuro@e-presta.pl
Formularz kontaktowy
 

e-PRESTA.PL

  • O nas
  • Współpraca
  • Kontakt z nami
  • Najczęstsze pytania
  • Polityka prywatności
  • Polityka Cookies
  • Mapa strony
  • Zastrzeżenia prawne
 

INTEGRACJE

  • Hurtownie
  • Programy magazynowe
  • Integracja z Allegro
  • Płatności online
  • Porównywarki cenowe
  • Firmy Kurierskie
 

SZYBKI DOSTĘP

  • Usługi
  • PrestaShop
  • Integracje
  • Demo sklepu
  • Realizacje
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
x
Polityka Cookies  |  © 2009 - 2025 PrestaShop. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Napisz do nas
Szybka wycena
  • Usługi  
    • Wdrożenie sklepu PrestaShop (B2C / B2B)
    • Migarcja na PrestaShop 8
    • Doradztwo e-commerce
    • Audyt e-commerce
    • Zewnętrzny E-commerce Manager
  • PrestaShop  
    • Dlaczego PrestaShop
    • Zarządzanie sklepem internetowym
    • Przewoźnicy i płatności
    • Zaawansowane filtrowanie
    • Raporty i statystyki
    • Marketing promocje seo
    • Multistore
  • Integracje  
    • Porównywarki cenowe
    • Płatności online
    • Integracje z hurtowniami
    • Programy magazynowe
    • Integracja z Allegro
    • Firmy kurierskie
  • Realizacje
  • Demo sklepu
  • O nas
  • Kontakt
  • Umów się na rozmowę